18 Haziran 2010 Cuma

Yine Yeniden Yenilikler

Of. Anlatıcak ne çok şeyim birikti. Düşündüm de hayatım çok hızlı geçiyor be. Yavaşlaması lazım artık. 8 gündür yazmıyormuşum. Ama dedim ya anlatıcak çok konum var. Döndüm ve yazmaya daha hızlı bi şekilde devam edicem. Ama önce bi plan yapmalıyım. Konu başlıklarımı yazayım şimdiden de unutmayayım. Öhöm. Başlıyorum. Ya da başlamasam. Üf. TAMAM BAŞLIYORUM.

1- Doruk'u Aldatmak
2- Doruk ve SİKTİR GİT
3- Yalvarmanın Dorukları (Ne çok doruk lafı geçti, sikicem onu)
4- Aşkın Tanımı (Evet aşkın tanımını yapacağım birazdan, hazırlanın! :D:D)
5- Dost-mu?-
6- Metrodaki Çocuk (Gelişmeler)
7- Saf Çocuk (Gelişmeler)
8- Anıl ve Sinema (Bu yeni biri :D)
9- Bir Küçük Bebek
veee son olarak;
10- Sonisphere ( Tabi onda sadece gidememenin hüznünü anlatıcam. )

Hiç yorum yok: