8 Haziran 2010 Salı

Kibar Çocuk

Sabah kalktım duşumu yaptım giyindim falan. Evden çıktım. Metroya bindim. Oturacak yer yoktu ve benim metroda olacağım süre boyunca uyumaya ihtiyacım vardı. Gecenin 1inde yatıp sabah 5te kalkınca haliyle insanın deli gibi uykusu oluyor. Aslında uykum da yoktu bi garip. Kafamı taşıyamıyordum. Bana fazlalık gibi geldi bi an. Gözlerim cin gbi açık ama kafam aşşağı düşüyor. Nasıl desem ruhum uyanık bedenim hala uykuda gibiydi. Ehh bütün gece matematik çalışmanın sonucu bu oluyor.

 Bi kaç durak gittik metroyla. Kibar çocuk bana yer verdi. Çok yorgunsun sınavın falan var sanırım dedi. Hayır diyebilmeyi çok isterdim dedim. Güldü, naif. Kafamı geriye yasladım son kez gözlerinin içine baktım ve gözlerimi kapattım. Metrodan inerken bi konuşma geçti aramızda.

K.Ç: Hangi okul?
B: Falanca filanca. Sen?
K.Ç: Falanca filanca. Son sınıf sanırım, nasıl geçti ygs?
B: Yok daha 3. Sen?
K.Ç: Son senem. Mf misin?
B: Evet, sen? Nasıldı ygs?
K.Ç: İyiydi. Nereye gidiyorsun?
B: Okulaaaa :D
K.Ç: Okula serbest kıyafetle mi gidiyosun?
B: Bizim okulda yaz uygulaması adında serbestlik var. Rahatız.
K.Ç: İyiymiş. Sana iyi dersler o zaman. Ve sınavında başarılar.
B: Teşekkürler çok. Sana daaa :))
 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gidip numarasını alsaydın kızım ya.öyle boş boş olur mu hiç.
belki yakışıklıymıştır da hem.
tamam bu biraz abecice bir davranış biçimi olsa da olsun,şans şans.

Cassiopeia dedi ki...

Ahaha yalnız koptum. Facebook diye bir olay var. Biraz önce okulundaki bütün 12lere baktım ve kendisini buldum. :D Ekledim, kabul etti. İlk söylediği şey; "Delisin!" :)) Teşekkürler önerin için :))