18 Haziran 2010 Cuma

Doruk'u Aldatmak

Nasıl oldu? Doruk'un evine gidicektim 7 gibi falan. Öncesinde bi arkadaş aradı. O zaman arkadaştı. Begüm dedi bedava biletim var elimde sinemaya gider miyiz? dedi. Aa kaçta bitiyo olabilir dedim. 18.30 gibi biter sanırım dedi. Süpermiş gidelim dedim. Gittik. Böyle güzel oluyor dedi. Nasıl dedim. Yani yanında sevdiğin biri varken sinemada olmak dedi. Beni öpmek istiyorsun şuan değil mi dedim. Öptü. Ben de öptüm. Doruk'tan iyi öpüşüyor şimdi. Hakkını yiyemiycem. 
Bi cesaretle elimi pantolonundan içeri soktum. Bunu yapmak istemediğimi farkettim sonra düşününce. Ama bu çocukla buluşmadan önce Doruk'la aramızda şöyle bi konuşma geçti telefonda.
D: Aşkım nerdesin?
B: Kızılaydayım sen?
D. Arkadaşımda kaldım dün gece. Emekteyim.
B: Arkadaşındaydın demek...
D: Ben 1 saate eve geçerim. Daha üstümü giymedim. Iııı iş kıyafetlerimleyim. (Önceki gece konseri vardı da..!)
B: Anladım. Ben de sinemaya giricem birazdan. Film bitince gelirim. Ararsan falan duymam. Ona göre.
D: Kiminle gidiyorsun?
B: Sen dün gece kimde kaldın?
D: Tamam anlaşıldı. Öpüyorum çok. Görüşürüz o zaman 1buçuk 2 saat sonra. Baay.
Ve çat telefon kapandı. Sevgilisi uyandı sanırım :)
Hoş, saat olmuş 5 hala ne yatak keyfi bu anlayabilmiş değilim ama neyse... Uzatmadım. Ve o sinema salonunda o çocuğa yaşatabileceğim bütün hazları yaşattım. Aferin bana. Çok iyi de oldu çok da güzel oldu taam mı?

Hiç yorum yok: