Bi cesaretle elimi pantolonundan içeri soktum. Bunu yapmak istemediğimi farkettim sonra düşününce. Ama bu çocukla buluşmadan önce Doruk'la aramızda şöyle bi konuşma geçti telefonda.D: Aşkım nerdesin?
B: Kızılaydayım sen?
D. Arkadaşımda kaldım dün gece. Emekteyim.
B: Arkadaşındaydın demek...
D: Ben 1 saate eve geçerim. Daha üstümü giymedim. Iııı iş kıyafetlerimleyim. (Önceki gece konseri vardı da..!)
B: Anladım. Ben de sinemaya giricem birazdan. Film bitince gelirim. Ararsan falan duymam. Ona göre.
D: Kiminle gidiyorsun?
B: Sen dün gece kimde kaldın?
D: Tamam anlaşıldı. Öpüyorum çok. Görüşürüz o zaman 1buçuk 2 saat sonra. Baay.
Ve çat telefon kapandı. Sevgilisi uyandı sanırım :)
Hoş, saat olmuş 5 hala ne yatak keyfi bu anlayabilmiş değilim ama neyse... Uzatmadım. Ve o sinema salonunda o çocuğa yaşatabileceğim bütün hazları yaşattım. Aferin bana. Çok iyi de oldu çok da güzel oldu taam mı?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder