8 Haziran 2010 Salı

Biraz Mola

Ne malım. Daha 2 gün önce size tanışmamızı anlattım. Buna rağmen bu kadar mutlu olmama rağmen mola vermemiz gerek. Birbirimizden uzak kalmalıyız ki özleyelim. Çünkü artık her şey sıradanlaşmaya başladı. Bakalım hangimiz daha önce mesaj atıcak. Kanımın son damlasına kadar direneceğim uleeyn. Yok valla mesaj atmıycam. Hem sanırım başka birinden hoşlanmaya başladım. Şimdilik size sadece benden 1 yaş küçük olduğunu ve masum saf iyi kalpli ve gerçekten aşık olabilen biri olduğunu söylesem yeter.




Not: Şarkı konuyla alakasız.

4 yorum:

içimdekieylül dedi ki...

:))

Cassiopeia dedi ki...

Evet şu yazdığıma ben bile gülüyorum şuan. :S :D

içimdekieylül dedi ki...

:))

aslında hislerimizde daha tutarlı olsak belkide daha huzurlu ve mutlu oluruz ... kimbilir ..

Cassiopeia dedi ki...

çok haklısın. fazlasıyla.. aslında tutarlıyımdır da. 2 yıldır Doruk diye koşturuyorum. O olmadan bocalamam normal..