6 Haziran 2010 Pazar

Dolu

Diyorum ya dolu yağdı bugün. Bir öncekinde ondan bahsedecektim ama sosyal mesajlara daldım birden :D  Yahu ne güzeldi. Cidden bu kadar güzel olamazdı sanırım. Kahvemi alıp izlemeye koyuldum. Göründüklerinden daha hafif olmaları ilginç.

Uzun amandır dolu görmüyordum. En son ne zamandı? Aman tanrım. 2004 yazı... 6 YIL! Zaman ne çabuk geçiyor. Yaşlanıyorum oğlum. Daha dün gibi çocukluğum, gençliğim.

2004ten bir yaz gününde annemle işyerindeydik. Üstümüzde kısa kollu tişörtler var. Dışarda deli gibi yağmur yağıyor. Ardından bir de dolu gelmesin mi? İşyerinde bulup bulabileceğimiz bütün poşetleri birbirine zımbaladık falan. Yağmurluk yaptık kendimize. Otobüs durağına gidene kadar yediğim dolular yüzünden vücudumda ufak morluklar olmuştu. Yine de severim doluyu. Sesi hoş geliyor dinlediğinde. Aslında doğanın sesi mükemmel. MÜ KEM MEL :D

Not: Resim bana aittir.

Hiç yorum yok: