24 Haziran 2010 Perşembe

Blög

Şimdi biliyorsunuz(ya da bilmiyorsunuz) Sonisphere diye bi festival var. 25-26-27 Haziran tarihlerinde BJK İnönü Stadyumunda gerçekleşen... Ahh ulaaan ah! diye iç geçirsem de Megadeth-Slayer-Anthrax'la(ben mötalikayı saymıyom gardaaaş) aynı havayı soluyacağım, mutluyum. Her ne kadar izleyemeyecek olsam da(bkz: züğürtlük) oradaki caminin avlusundan dinleyip headbang yapacağım, kararlıyım, hıhı evet.



Ayrıca İstanbul çok güzel bi yermiş var ya. Şu yaşımda daha ilk defa geldim. Aşık oldum ama sanırım. Elimde fotoğraf makinem, dakkada bir bi yer görüp çekiyorum. Makinem alışkın değil bu kadar sık kullanılmaya :) Daha çekeceğim çok şey vardı da tam boğaz turuna çıktığımızda dıdıdıdıdı "PİL ZAYIF"! Ne salağım 2 saatte şarjını bitirdim. Ama çok güzel şeyler de çektim hani, içime sindi..(Dışıma barbi-tabi sen bunu okuma bile-) Ortaköy'de bi cami vardı adını bilmiyorum. Küçüktü falan ama ben çok sevdim onu. Hatta en sevdiğim cami. Hatta ve hatta imana bile gelebilirdim yani. Kilisemsi havası da var. Yani duvarları falan ne biliyim yaa öyle bişey. Adını bilen söylesin. Kuşları da ayrı bi sevdim. Çok güzel olmuş. Çok güzel değil mi yaa? :(

Not: Anlaşıldığı gibi fotoğraf bana ait.

8 yorum:

ilhan dedi ki...

Anthrax, Megadeth ve Slayer'a az çalacak gerçi ona uyuz oluyorum ben. Resmen tadımlık. Madem getirdin adamları koy şöyle saatlerce tüm sevdiğimiz parçaları marş gibi baştan sona söyleyelim.

Cassiopeia dedi ki...

En azından gidiceksin.(Yani herhalde) Ben gidemiyorum bile yaa. Camiden de kovucaklar ben biliyorum. :D Şanssızlık değil mi bulur beni :D

AD dedi ki...

Büyük Mecidiye Camii ama herkes Ortaköy Camii diye bilir:)

Birisine Büyük Mecidiye Camii'ye nasıl gidebilirim diye sorsan bilmiyorum der.ama Ortaköy camii'ye nasıl giderim diye sorsan hemen tarif ederler:)

Cassiopeia dedi ki...

:)) Çok güzel bi yerde.. Önünde bi de golden'ın kızları çikolata dağıttılar lkjgksfjjhgf :D:D

AD dedi ki...

bana da hep çizinin erkekleri denk geliyor:)))

tamam çiziye eyvallah da neden hep erkeklere denk geliyorum !!!

Cassiopeia dedi ki...

ahaha bilemiyorum ilk gidişimde Ülker kıyak geçti bana :)

typhoonizm dedi ki...

adalara git ilk olarak bidahaki istanbul'a gidişinde

Cassiopeia dedi ki...

gidicektik hatta orda kalıcaktık son 2-3 gün ama ablam ameliyat olmak durumunda kaldı. erken döndük ve adalar yattı. ağustosta tekrar gidicem o zaman mutlaka gitmeyi planlıyorum :)) teşekkürler :)