4 Haziran 2010 Cuma

Aşkın Doruk'u, aşkın doruğu!

Şimdi dedim ya bi sevgiliceğzim var benim. Adı Doruk. Kendisi çello çalıyor since 2000. Onu ilk nerde gördüm? Babamın beni götürdüğü klasik müzik konserlerinden birinde gördüm. Aman allahım! Nasıl çalıyor anlatamam. O an o çellonun yerinde olcaktım var yaaa :D  İlk görüşte aşık oldum. Konser programını açıp çello kısmına baktım ve orda! Ordaydı işte. İsmi büyük harflerle yazılmış. ( Gerçi hepsinin isimleri öyle yazılıydı :D Ama onunki daha bi başka <3 ) Ara verildi bu dışarı çıktı sigara içmeye. Ben de güya telefonla konuşucam diye babamdan uzaklaştım. En yakın arkadaşımı aradım olanları anlattım, verdiği ilk tepki; AAAAAAA! Eee Begüm aşık oldum dedi. Kolay değil bu. Begüm sever, çok sever ama asla aşık oldum demez. İlk defa kurdu bu cümleyi. Haliyle Hande delirdi. ( Nası bakarsın benden başkasına lan söyle çabuk! asddsdfjf ) Handeyle konuştuktan sonra gittim keman çalan abiye dedim ki -sahnede yan yana oturuyolardı.- " Merhaba, içeri girince Doruk'a söyler misiniz çıkışta lavaboya giden koridorun oraya gelsin. " Adam anlam veremedi yani neden gidip kendim söylemiyorum ki herif 5 metre uzağımda alt tarafı. " Şuan uygun bi durumda değilim kendim konuşamam, lütfen iletin. " diye ekledim. Babamın yanında gidip Doruk'la tanışmaya biraz çekindim açıkçası.. Aradan sonra çok güzel parçalar çaldılar. Cidden orda can vericektim onu o kadar istiyordum ki! Konser bitti. Sanırım en çok alkışlayan kişi bendim. :) Karnıma ağrılar girmeye başladı. İlk defa bu kadar heycanlanıyordum. Onu görür görmez anladım benim için o; "O" ! Ama ya yanılmışsam demedim bugüne kadar. Dedirtmedi. Neyse çıkışta bekledim gelsin diye, bekledim. Babama tuvalete gidiyorum diye söyledim. Kabız mıyım ki ben bunca saattir napıyorum tuvalette dimi? En sonunda geldi. Yüzüme taktığım en şirin en tatlı gülümsememle merhaba dedim. Merhaba dedi tanışıyor muyuz? o kadifemsi erkek sesiyle. O an diyebileceğim en güzel cevabı verdiğim için kendimi tebrik ediyorum. (!) Rüyalarımın erkeğisiniz ordan bi tanışıklık var. ! Hay ağzıma sıçıyım bu ne lan! :D:D Allah'tan o mütevazi gülümsemesiyle bu rezil anı geçiştirdi. Elini uzattı, sanırım bildiğiniz gibi ben Doruk. Elini sıktım, be...ben de Begüm. Bana ne olduysa o gün oldu. İlk defa bi erkeğin karşında dilim tutulmuştu. İlk defa dizlerimin bağı çözülmüştü. Tanrım ne oluyordu bana böyle? Ben ona dalıp gitmişim ellerimiz hala birbirleriyle tokalaşıyor. Sanırım vücudumda en sevdiğim yerim; ellerim! Onlarla tanıdım o vücudu. Sanırım gitmem gerekiyor arkadaşlarla bir şeyler yapacaktık sizinle biraz daha sohbet etmek isterdim ama geç kalmak istemiyorum. diyerek döndürdü beni dalıp gittiğim yerlerden..  Gidişini izledim. İçim parçalandı. Ya göremezsem? Akşam gittim Facebook aldım kendime bir tane. Önceden yoktu. Sonra onu aradım yana yakına facede.. Bulamadım. Hesabımı dondurdum ve oturup ağlamaya başladım. Nasıl olur da msnini ya da numarasını almazdım ben! Aradan baya bi zaman geçti gün oldu 14 şubat. Ben Doruk'u deli gibi özlemiştim ve bunca zamandır gittiğim hiç bi konserde de görememiştim. 14 şubatta face'e tekrar girip arama kısmına yazdım o harfleri; D-O-R-U-K. 2 ya da 3. sayfada buldum onu! Eveeet! Ekledim, eklememden 5 dk geçmedi kabul etti. Konuşmaya başladık şimdi hatırlamıyorum onları. Ama onun tek bir sorunu vardı; aramızdaki yaş farkı. Dedim muhabbetim seni sıkıyor mu? Ya da benim yanımdayken kendini abi gibi hissediyo musun? Hayır. E o zaman neden engel olsun bize bu yaş farkı. Neden? Aradan yıllar geçse bile azalmıycak ki bu fark. Hep aynı kalıcak, hep lanetli olucak  9! İkna edene kadar canım çıkmadı değil. E malum kimse kendisinden 9 yaş küçük biriyle çıkmak istemez. Ama bunu başardım. Artık o benim. Şimdilik her şey yolunda gidiyor. Aynı eve çıkmayı planlıyoruz bu yaz. Bakalım uygun ev bulursak çıkacağız. Size haberleri tekrar yazarım, görüşmek üzere :)

2 yorum:

Rory dedi ki...

"A$kin ya$i yoktur" dememisler bosuna:p
Umarim mutlu olursunuz:)

Sevgilerle,
Rory

Cassiopeia dedi ki...

İmkansızlıklar sonucu oluşuyor çoğu aşk. Umarım bizimki de zamana karşı çıkacak kadar güçlüdür. Teşekkürler Rory, güzel dileklerin için :)