19 Haziran 2010 Cumartesi

Siktir Git!

Şimdi sana ben aşıkmışım desem inanmıycaksın. Biliyorum ben de inanmam. İnanmamakta haklısın. Hala inanmamayı tercih ediyorum. İnanmasam aslında, en güzeli. İnanmak yıpratıyor beni. Bedenimi. Bedenim inanıyor ama. Biliyorum çünkü o yanımdan geçtikten sonra ağlamaya başlıyormuşum. Arkadaşlar öyle diyor. Biliyorum çünkü beni hiiğç umursamıyor. Genelde hep umursamayanlara aşık olunur dimi? Dimi? Bak biliyorum ben. Doruk da benim için imkansız aşktı. Olacağını ne biliyim amk. Olmasaydı keşke. Ölseydi geberseydi de o koridora gelmeseydi. Ölseydi de benim olmasaydı. Ölseydi de diyorum çünkü ölseydi ona hala aşık olucaktım. Ona olan aşkımı öldüremiycekti. Aşkım öleceğine o ölseydi lağn! Ölseydi de beni aldatmasaydı. Ölseydi de onu aldatmasaydım. Canım acımıyor biliyor musun? Sadece geçen zamanıma üzülüyorum. Çünkü hiç bir aşk kavuşunca devam etmez. O çok azdır. Kavuşsalar bile aralarında mutlaka engel vardır. Kimisinin eşi başka şehirde olur. Kimisi akşam 5-12 çalışır göremez sevdiğini her daim. Şimdi siktir git Doruk. Bana artık eskisi kadar imkansız gelmiyorsun. Bana artık eskisi gibi bakmıyorsun. Bana artık aşkla bakıyorsun. (Dur bi dakika bunda bi yanlışlık var;aşkla bakan adam aldattı!) Bu beni korkutuyor. Bu beni üzüyor. Ben artık eskisi kadar aşık değilim. Ben hevesimi aldım. Soğudum. Ben çok yoruldum. Ben devam ettirdim hep ben! Ben sana siktir git dediğimde tamam sen de diyebildin bana.

Biliyorum şu yazıyı okuduktan sonra ki eğer okursanız. Hani okursanız eğer. Çünkü ben baştan bi daha gözden geçirmeye çalıştım da belli bi yerden sonra devam edemedim; BOK GİBİ OLMUŞ! Evet aynen öyle olmuş. Ya da benim bugün her şeyi kötü algılama özelliğim kendini gösterdi. Devam etmiyorum şu yazıya daha fazla. NOKTA! .

7 yorum:

typhoonizm dedi ki...

önce kınadım ama sonra yerime kendimi de koydum... hayat bu dedim, dünya dönüyor böyle dönmeye devam edicek...

Cassiopeia dedi ki...

kızgınlık ve inat sanırım en kolay ve çabuk düştüğüm hata nedenleri. hayat zaten başlı başına hata değil mi?

Cassiopeia dedi ki...

neden kınadığınızı anlamadım ama doğrusu..

typhoonizm dedi ki...

işin özü aldatmak olduğu için kınadım başta ama dedim ya sonra kendimi yerine koyunca.. hangimiz yapmıyoruz dedim.

Cassiopeia dedi ki...

İşin özü aldatılmak daha çok. Tamam ne olursa olsun aldatmak hoş değil ama oldu. Malesef ki şu saatten sonra olanları değiştiremem. Hoş elimde olsa yine aynısını yapardım :)

typhoonizm dedi ki...

yine olsa yine yapardım :) güzel bir şey tabi yaptığının arkasında durmak .)

Cassiopeia dedi ki...

:) her zaman öyle gerek sonuçta. teşekkürler...