21 Haziran 2010 Pazartesi

Fotoğraflarını çekicektim senin çocuk!

Planlarımızı yapmıştık. Temmuzun sonlarına doğu ki saçlar başlar uzasın çekicektim seni. Fotoğraflarını çekicektim senin çocuk! Keşke bana seninim diyerek yalan söylemeseydin. Yalanlardan nefret edersin sen. Yalanlardan nefret ederim ben. Madem öyle neden birbirimize yalanlar söyledik? Kandırmyalım şimdi kendimizi. Kimse kendisine yalan söylenmesini istemez. Oysaki söyler. Hatta tek kol üzerinde amuda kalkıp zıpkaya zıplaya 83734758465 tane yalan söyler. Söyler yani, insan! Ama sen bana söylememeliydin. Fotoğraf fantezileri bile yaptım ben be.  Sırf fotoğraf çektirmek için tango öğrenmedik mi senle? Bana acilen tango bilen model lazım. Tamgo bilsin lütfen. Blues dinlesin. (ne alaka şimdi) Fotoğraf çekicem oğlum. Tango yapıcam. Hem de fotoğraf çekicem. Sahi klonlama yöntemi uygulanıyor mu? Ne içtim ben yaa? Okuyom ben yaa! Kendi kendime de tango yaparım ben. hem de çok fena. Kendi kendime her konuda yeterim. Sikerim ulan erkek de neymiş. Bir kadın erkek de olur gayet. Bir kadın bayan olamaz ama travesti olur. Sahi ben bi travestiyle tango yapmak istiyorum. Lüüütfeeeğn1

Hiç yorum yok: