12 Temmuz 2010 Pazartesi

Daha neler!

Nooldu biliyo musun? Bilmiyosun tabii. Nerden bileceksin. Olanlardan ötürü hala ellerim titriyor.Sakinleştiğim zaman anlatmaya başlıycam. Öldürdün beni Sezar. Yaşatmadın,  nefes almadım. Evet Sakin'leştim. Anlatıyorum.

Nooldu biliyo musun? Bilmiyosun tabii. Ama sakin ol ve dinle. Deniz'le ayrıldık. Zaten hiç olmamış böyle bi ilişki. Formspringinde gördüğüm şey karşısında hem şok oldum hem korktum. + biriyle çıkıyor musun? - hayır



B: gelebildin mi sonunda? (13.59)
D: evet (13.59)
B: hoş geldin o zaman.. (13.59)
D: hoşbulduk (bunu saat 14.00da dedi)
B: :) (14.00)
B: ne çok konuşuyoruz değil mi?(14.21)
B: hala da konuşmaya devam ediyoruz. deniz beni sevmiyorsun sevmiyceksin. zorlamayalım bence..(14.26)
B: biriyle çıkıyor musun? demişler hayır demişsin. dimi? zaten biz hiç bişey yaşamıyoruz. neyi zorlıycaksak. neyse.. konuşmayalım bi daha lütfen. mesaj atma.. ben de atmıycam.. hoş senin mesaj attığın falan da yoktu ya neyse... kendine iyi bak. (ben bunu saat 14.59da yazdım)
Deniz çevrimdışı 15.59
Deniz çevrimdışı 16.09

AD bu yazıyı yazarken aklıma hep sen geldin. Senin severim böyle insanları can yakmaz tarzı yorumun geldi aklıma.. Özetle acıtıyolar. Hem de feci derecede.. Beni ailesiyle tanıştırabiliyorken arkadaşlarına söylemekten utanan bi insanı hayatımda tutmıycam ben yaa.. Ne hali varsa görsün.. Şok geçirdim zaten.. Bizim hiç bi ilişkimiz olmamış kollarımda yatarken, dudakların hayat derken falan.. Bi ilişkimiz olmamış bizim. Şaka gibi resmen. Dayanamıyorum ve midem bulanıyo artık erkeklerden. Bu ne ya? Hala inanamıyorum. Dakika başı ben mi yanlış okudum diye kontrol ediyorum ama doğru bile okumuş olsam insan bi cevap verir be.. Yuh!

4 yorum:

AD dedi ki...

insanların içini bilemezsin; dışarıdan iyi gibi gözüksede içinde kim bilir ne fırtınlar kopuyordur.iki post önceki yazını bir başkası için yazsan yine aynı yorumu yapardım.ama malesef bazı insanların artık iki tane yüzleri var..o yüzden iyi adam dediklerimiz aslında özlerinde çok kötü bir adam..umarım bir daha böyleleri karşına çıkmaz ..

bir de erkeklere güven ama erkeklerin %90'nın seks düşkünü olduğunu unutma..açık konuşmak gerekirse birisiyle sevgili olduktan sonra 1-2 hafta sonra ilişki seks e kadar gidiyorsa o adamdan hayır gelmez diye düşünyorum.. gerçi benim seks konusunda ne düşündüğümü biliyorsun belki bana öyle geliyordur ..

Cassiopeia dedi ki...

umarım diyordum tam ama son anda vazgeçtim.. öyle birini bulursam evlenirim :D ama daha bi 13 sene kadar evlilik planlarımda yok o zamana kadar da ben durmam o yüzden umarım şimdilik bulmam, umarım o insanı bulana kadar hep kötülerle karşılaşırım da o insan geldiği zaman onun o olduğunu anlayabilirim.

onun o %10luk kısımdan olduğunu hala savunabilirim. onu 2 yıldır tanıyorum ve onun kesinlikle seks düşkünü tanımlaması içine girmediğini biliyorum. yaşadığımız her şey gerçi çok fazla bişey de yaşamadık ama oldukça masumdu. öyle be AD. Sinirlerim bozuldu ama yani ciddi derecede.. Ben doğru insanı ne zaman bulucam? :S

AD dedi ki...

kötülerle karşılaşmaktansa hiç kimseyle karşılaşmamak daha iyidir sanki :) sonuçta kötüler insana kötülük getirir di mi?

Cassiopeia dedi ki...

bak o da doğru. sonuçta üzüm üzüme baka baka kararır. haklısın, hiç karşılaşmamak daha iyi :))