7 Temmuz 2010 Çarşamba

Ahhh ah Cansel Elçin

Bilmeyen tanımayan varsa tanıtıyım kendisi 37 yaşında olup Kırık Kanatlar, Hatırla Sevgili, Cennetin Çocukları ve son olarak Gönülçelen adlı dizilerde oynamış benim çok çok hoşuma giden tek türk hatta ideal erkek tipi tanımım olan aktör :D


Kendisini ilk Hatırla Sevgilide görüp ilk günden aşığı olmuştum. Böyle görünce zınk diye kaldım abi benim ideal erkek tanımımın aynısı be. Olmaz böyle bişey. Esmer olucak uzun boylu olucak. Ne çok kaslı olucak ne çöp olucak. Göz kapağının tekinin düşük olması olayına ölüyorum ben. İlk sevgilimin de öyleydi göz kapağının teki çok az daha düşüktü. Böyle karizmatik ve çok düşünceli bi adammış gibi oluyor öyle olunca. Sonra çenedeki çukura da ölürüm ben. Babamda da var. Babamda karizmatik adamdır haa. Çene çukuru da güzeldir. Bende de çok küçük var. Bende de güzel duruyo şimdi. Canselciğimde de var. Ölürüm. Kirli sakal. İri gözler. Ahh o dudaklar tam da istediğim gibi. Sivri ama o kadar da kötü durmayan bi burun. Ve o mükemmel ses tonu! Takım elbiseyi çok erkeksi bişey bulmuşumdur ve kesinlikle benim eşim takım elbise giymeli lan. Oğlum kendi mükemmelimin tanımı adam be.


Kendisini tanımak isterdim cidden. Elbetteki dizilerdeki karakterlere aşık olan abaza türk kızı değilim ama bilmiyorum ya. Böyle biri var mıdır ki aceba? Off of! Nooldu ki şimdi bana? Doruğu gördüğümde de bende bi Cansel Elçin zınklaması olmuştu. Düşündüm de benziyolar laaan. Doruuk! Nerelerdesin sen be?

Hiç yorum yok: