3 Ağustos 2010 Salı

Sevdim seni kereta

Size gerçekten yazar olan bu insandan bahsedicem. Ben onlardan biri değilim. Asla olamadım. Olamıycam. Yazarlık insanın içinde olan bişey. Bi gününü yaşarsın, bi olayın olur, anlatırsın. Ama o yazarlık değildir. Kurgulamak, yazmak ve oynamak tamamen ona ait.

Daha 1 yazısı varken keşfettiğim bu çocukla tanışmam tamamen tesadüfi oldu. Facebookta bir videosunu gördüm. Kendisi aynı zamanda bi rock grubunda solistlik yapıyor. Yurdum apaçilerinin dinlediği bizim de eğlenerek dalga geçerek dinlediğimiz o şarkıları metal olarak coverlayıp kulaklarımıza güzel bi şeyler dinletiyorlar. Ben gerçekten başarılı buldum kendilerini. Facebookta gruplarını buldum. Ve en son grubun en yakışıklı üyesine arkadaşlık teklifi gönderdim :) O da biraz önce bahsettiğim insan oluyor.. Kabul etti. Uzun sohbetler içerisine girdik, müzik üzerine olsun, sinema üzerine olsun çeşitli sohbetlerimiz oldu, sevgilisi olmasaydı aşk üzerine sohbete bile girebilirdim :) Bana bi gün kendi blogunu attı. O zaman daha 1 yazısı vardı. Güzel yazdığı şüphesiz.. Şimdi tesadüfen denk geldim tekrar. Bir kaç yazı daha eklemiş oldukça da geliştirmiş kendini. Okumanızı tavsiye ederim. Sıklıkla yazmıyor ama yazdığında da iyi yazıyor bu çocuk.

 Buyrun blogun linki: Emrah Altintoprak


Ve ayrıca dediğim coverlara ulaşmak için link: Schkoladen Sose

Hiç yorum yok: