5 Ağustos 2010 Perşembe

Ahh onun vodka olduğunu bilse... Yerim :) Babammm ♥

İbrahim (*) diyor ki:

napıyon kuzu

Diyorum ki:

napıyım babacım daha yeni geldim bahçeden :)

İbrahim (*) diyor ki:

ohh
işlem ne oldu

Diyorum ki:

gittik belgeyi verdik e okuldan da buldu ismimi halletti
kurula gidicek işte
kurulda alırlarsa alıcaklar
sen bu fotoğrafta benim elimde bira görüyo musun baba?
ha?
ya da herhangi bi resimde benim elimde bira görüyor musun?

İbrahim (*) diyor ki:

yoo

Diyorum ki:

benim aklımın o kadar havada olduğunu mu düşünüyorsun?
öyle ortamlara arkadaşlarım vesilesiyle giderim.. bakma arada öyle 1 bardak bira içerler ama kötü insanlar değillerdir.

İbrahim (*) diyor ki:

bu fotoyu biliyorum

Diyorum ki:

ben onların yanında hep

İbrahim (*) diyor ki:

sende bir şey yok

Diyorum ki:

meyva suyu kola falan içerim.

İbrahim (*) diyor ki:

gğlçin in elinde var

Diyorum ki:

e benle ne alakası var ki? sonuçta benim elimde bira yok yani.. bir kere annemle bi kına gecesine gittiğimizde içtim başka da içmedim yani..
içmem de zaten..
vücuduma zarar vermiycek kadar çok değer veriyorum.
ki tıp okumayı planlıyorum..
az çok biyoloji bilgim var

İbrahim (*) diyor ki:

begüüüm

Diyorum ki:

benim için ha bileğime faça atmışım

İbrahim (*) diyor ki:

noluyo hopp

Diyorum ki:

ha içki içmişim
ha sigara içmişim.. aynı şey..
bişey olmuyo.. iboya falan bişeyler demişsin de sanırım..

İbrahim (*) diyor ki:

yolda okula giderken
okulun durumunu sordum
etrafta yamuk tipler dolaşıyor mu filan diye
o da
yok dedi
ama okulda içki içen kişiler var dedi
onun üzerine
sen içiyor musun dedim
yok dedi
çok nadiren
dedim arkadaşlar olarak birbirinizi yanlışlara karşı koruyun kollayın
yanlış yapmasına izin vermeyin
geleceğinizi karatmayın ufak tefek alışkanlıklar ilerler
dedim
gülçin in elinde bira gördüm bir fotoda
onu söyledim
begümde de kahve kakao türü bir şey
vardı dedim
bu
olay
anladınn

Diyorum ki::

anladım..
o da ya bu gülçinle elinizde bira olan bi foto varmış ondan bahsetti dedi faceinde dolanıyomuş bana acayip patladı senle ilgili dedi de..

İbrahim (*) diyor ki:

salak
olayı anlamamış tam

Diyorum ki::

iyi o zaman anlattığına ve anlaştığımıza göre sorun yok babiş :)

İbrahim (*) diyor ki:

olmasın da
:P

Diyorum ki::

:D olmaz merak etme :)







Yerim ben bu adamı yaa, tatlıım :)

Hiç yorum yok: